Garanti ve İade Koşulları

Garanti Koşulları
Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler,ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.

Ürün İade Koşulları
Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 7 gün içerisinde sayfamızdaki online destek bölümünden bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Bu bilgileri takiben kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir. Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 7 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.

Müşteri hizmetleri temsilcilerimiz ile yapacağınız görüşmeler sonucunda ürünleri tarafımıza gönderirken bazı hususlara dikkat etmeniz gerekmektedir. Bunlar:  • Ürün(ler) orijinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle tarafımıza yollanmalıdır.  • Ürünün satış faturasını mutlaka göndermeniz gerekmektedir.  • Eğer ürünün faturası kurumsal ise, iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, kargo payı dâhil edilmeden, ‘Ürün Birim Fiyatı + KDV’ şeklinde kesilmiş bir iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri iade faturası kesilmediği takdirde alınamamaktadır.  • İç giyim ve mayoda üst grup kullanılmamış olmak kaydıyla faturadaki tutar üzerinden değiştirme veya iade yapılmaktadır.  • İç giyim alt çamaşırlarda, silikon sütyenlerde ve korselerde hijyen dolayısıyla değiştirme yapılmamaktadır.  • Müşteri, ürünün kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.  Bu işlemlerden sonra, ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra, ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. Bu süreç ortalama 2-5 iş günü sürmektedir. 

İade talebim kabul edildi. Bundan sonra ne olacak?  İade ile ilgili prosedürleri yerine getirip tarafımıza yolladığınız ürün, elimize ulaştığında ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. Bu süreç ortalama 2-5 iş gününü almaktadır. 

Kredi kartı ile verilen siparişlerde
 ödeme iadeleri ortalama 2-5 iş günü içerisinde gerçekleşmekte ve yapmış olduğunuz ödeme tutarı kredi kartınıza yatırılmaktadır. Tarafımızdan ödeme iadesi yapılan işlemlerin güncel kredi kartı ekstrelerine yansıması bankalara göre ortalama 1-3 iş günü sürmektedir. Bu süreç içerisinde Lingerium'un hiçbir şekilde etkisi yoktur, sürenin uzaması halinde bankanız ile irtibata geçmeniz gerekmektedir. 

Değişim yapabilir miyim?
  Ürün değişimi için iptal şartları geçerlidir. Bu şartlara uyan ürününüz iade alınmakta ve değişikliğini istediğiniz ürün için adınıza yeni sipariş oluşturulmaktadır. 

İade için ürünü(leri) hangi adrese yollamalıyım?  Müşteri temsilcisi ile konuşup, gerekli işlemleri tamamladıktan sonra iade ürünlerini aşağıdaki adrese yollayabilirsiniz.

Lingerium Depo İOSB İkitelli 2 mah.Milas Cd.No:29/13 İşbatı merkezi  Başakşehir-İstanbul

İade/ değişim ürünlerini nasıl geri yollayabilirim?  İade / değişim işlemlerinizi ücretsiz olarak yapabilmek için, paketi Aras Kargo aracılığıyla göndermeniz gerekmektedir. Aras Kargo dışındaki firmalardan gelecek karşı ödemeli gönderileriniz otomatik olarak kabul edilmeyecek ve tarafınıza iade edilecektir. Karşı ödemeli kargolarınızı anlaşmalı olduğumuz  Aras Kargo firmasına  ………  adres kodunu vererek yapabilirsiniz.

İade bedelini ne zaman geri alabilirim?
  Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün tarafımıza ulaştığı andan itibaren on (10) gün içerisinde ürün bedeli iade edilir. 

Kargo ücreti iade/ değişim durumunda iade edilir mi?
 Kargo paketi hiç açılmadan direkt olarak tarafımıza iade edildiğinde, kargo ücretinin tamamı tarafınıza iade edilmektedir. Paket açılmışsa veya kısmi iade / değişim durumlarında kargo ücreti iade edilmemektedir. İade / değişim taleplerinizde paketi bize Aras  Kargo ile ücretsiz olarak (karşı ödemeli) gönderebilirsiniz, ancak ilk ödediğiniz kargo ücreti paketin hiç açılmamış olması durumu dışında iade edilmemektedir. 

Whatsapp Destek Hattı x İletişime geçmek için hemen tıklayınız Tıklayınız
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.